Blijf Bewegen, ook in je kot! 

In België is er momenteel terug een soort "lockdown".

2020/2021 was zonder twijfel een jaar waarin alles anders was, maar ook een jaar waarin jij besloot om (misschien zelf dankzij corona) het anders aan te gaan pakken. 

Momenteel zitten we in België terug in een lockdown, de fitness en sportclubs zijn terug gesloten. 

En misschien mis je daardoor wel de motivatie, de goesting... zonder twijfel de actiemodus.

En daarom heb ik iets bedacht! Iets unieks! Echt! 

ENKEL VERDER LEZEN ALS JE ECHT SERIEUS 5 WEKEN LANG AAN JE BEWEGING WIL WERKEN

Ik weet hoe het gaat. Sterker nog, ik zie het de hele dag om me heen gebeuren.

Klanten starten bij me vol overgave aan een traject, bij de start met een klein hartje... gaat dit wel lukken? Zou het echt zo simpel zijn? Mijn voeding wat aanpassen, wat bewuster gaan eten en dagelijks wat tijd vrij maken om te bewegen?

Je weet inmiddels hoe het werkt, je hebt een duidelijk plan en een duidelijk doel.

En toch... zo nu en dan kom je echt in actie. In het weekend maak je tijd voor een lange wandeling in het bos, en dan voel je het terug diep van binnen. Hier word jij gelukkig van! Het geeft je zoveel energie, je merkt ook dat het steeds beter gaat en neemt je voor... dit moet ik echt blijven doen! 

Je bent zo gemotiveerd en je voelt "JA! Dit wil ik!". En dan ga je er volledig voor. Dan lukt het je om regelmatig tijd vrij te maken om te bewegen. Misschien nog niet elke dag, maar als je kijkt naar vroeger... tja dan merk je wel al een groot verschil! 

Alleen... die perioden duren niet heel erg lang. Er is nog niet voldoende continuïteit in wat je doet, je vraagt je soms wel eens af ... "is dit nu voldoende? Is dit goed? Wat zou ik nog extra kunnen doen?". 

Er zijn ook perioden dat je even volledig stilvalt, je hebt het wat drukker op het werk, of ja het is slecht weer, of het is nat, ... en dan ga je enkele dagen minder bewegen of helemaal niet. En dat bezorgt je een lastig gevoel, een gevoel van falen... het zal toch niet waar zijn? En dan kost het je ook enorm veel energie om terug te starten. Of misschien herstart je wel niet? Je merkt dat dit een effect heeft op je conditie, op je energieniveau, ... op je mentale welzijn. 

Of misschien was je wel erg gemotiveerd toen je nog in begeleiding was, maar merk je dat het steeds moeilijker wordt om in actie te komen. 

Of als je héél eerlijk bent met jezelf ben je nog nooit echt goed in actie gekomen. Je voelt je hierdoor soms echt een "loser".. hoe kan het nou toch dat je dit niet alleen kan? Dat je het niet gewoon doet?

Herkenbaar?

De gevolgen zijn in beide gevallen hetzelfde: je droom zie je langzaam maar zeker terug wat verdwijnen, je blijft wat aanmodderen, je voelt je minder fit en energiek, en je weet dat het zo niet verder kan.

Je wilde dit toch zo graag?

Je weet wat je te doen staat... een gezonde balans vinden tussen je voeding en je beweging, en dit "volhouden".. of liever "elke dag opnieuw herbeginnen". 

Wat als we jouw kennis nu eens zouden uitbreiden, dat ik jou leerde hoe je jouw motivatie hoog kan houden, je leer wat je juist moet doen en waarom, hoeveel, ... . 

Nu het weten en het niet doen, is hetzelfde als het niet doen.

Je moet dus in actie komen!

Het zit hem in het doen.

Wat nu als ik je daar eens mee zou helpen?


Ik nodig je uit voor mijn allernieuwste traject, wat ik speciaal heb ontwikkeld voor alle toppers waar ik ooit mee gewerkt heb. Bij wie de basis staat, die weten hoe het werkt maar gewoon op het vlak van beweging nog extra kennis missen en vooral als het gaat om in actie komen en in actie blijven.

5 weken met alles "erop en eraan" om in actie te komen en te blijven.

Goed plan of niet?

Praktisch

  • We starten op maandag 19 april (ja, na de paasvakantie!) aanstaande en gaan dan 5 weken samen aan de slag tot en met vrijdag 21 mei. Ik wil namelijk dat je écht een gedragsverandering in gaat zetten. Dat je van beweging een gewoonte gaat maken doordat je van je acties een discipline maakt. 
  • We gaan 5 weken samen aan de slag en in die 5 weken leer je alles wat je volgens mij moet weten om van dagelijks bewegen een gewoonte te maken! 

  • Iedere maandag krijg je via mail toegang tot een module met kennis, daar zit het goud in!
    Als je deze informatie weet, dan ga je vanaf nu nooit meer stoppen. Enkele kleine stappen voorwaarts zetten! 

  • Ik geef jou de kennis en vervolgens wil ik uiteraard ook dat je in actie komt! Blijf bewegen, ook in je kot! Iedere week komen er 2 trainingen online, waarmee je thuis aan de slag kan! Dus geen excuses meer om niet te bewegen! Deze trainingen worden in de facebook-groep geplaatst op dinsdag en donderdag, deze kan je ook eindeloos herbekijken en uitvoeren op jouw tempo. 

  • Je wordt het gemiddelde van de 5 mensen met wie je je omringt. Daarom geloof ik enorm in de kracht van werken in groepen. Bij dit programma maak je daarom deel uit van een FB groep waarin je met elkaar dingen kunt delen, vragen kunt stellen, we elkaar kunnen motiveren en elkaar helpen. Exclusief voor de deelnemers aan dit programma. 

  • En als ik nog iets cools verzin waarvan ik denk 'dat kan er ook nog bij' dan zal ik het niet nalaten om dat ook in te voeren.

Wanneer moet je op de knop drukken en meedoen? 


  • Als je jezelf voldoende goed kent en je voelt dat je op dit moment nog wat kennis mist over beweging. Dat je nog onvoldoende in actie komt. Dat er best dagen zijn dat het prima gaat, maar dat je die actiestand soms net zo makkelijk weer een aantal dagen en soms weken kwijt bent.  
  • Als je nu écht de knop om wilt zetten. Dat je best gelukkig bent met wat je nu reeds hebt bereikt, maar dat je dit ook dolgraag wil vasthouden. Dat je voelt dat je nog net dat extra duwtje nodig hebt om in actie te komen en te blijven.
  • Als je weet dat bewegen de sleutel is tot een fitter en energieker leven, dat je dus snapt dat daar naast voeding zeker ook de focus moet op liggen.
  • Voel je ook maar ergens: 'dit is precies waar ik naar op zoek ben geweest, deze actiesteun is precies wat ik nodig heb', druk dan vandaag nog op de knop. We beginnen namelijk officieel pas 19 april, maar natuurlijk kom ik met een paar extra's tot die tijd...
  • Als je wel heel graag in actie wilt komen maar dat in je eentje nog wel een 'dingetje' is. Dat als we samen vol in actiemodus blijven, jij ook meer durft en uiteindelijk van die acties een gewoonte hebt gemaakt in de aankomende 5 weken. Ik geloof dat verandering begint bij een kleine stap. De enige manier om iets te veranderen, is door het gewoon te gaan doen. Op één voorwaarde natuurlijk, dat je het juiste doet en daarmee ga ik je helpen!
  • Last but not least: als je jouw verantwoordelijkheid durft te nemen voor jouw leven! Jij zal in actie moeten komen. Dit programma werkt, maar enkel als jij ook werkt!

Jouw investering

Ik weet wat ik waard ben. Wat mijn kennis waard is. En voor de prijs hoef je het ook dit keer niet te laten. Ik bied dit traject aan voor € 197,- inclusief BTW.

In december vorig jaar had ik mijn eerste testfase. 

Ik wil dit aanbod graag vast aanbieden, maar wil dit eerst nog een keer testen/optimaliseren. 

Voor de snelle beslissers onder jullie: (enkel voor de eerste 5 inschrijvingen!)
​​
De eerste 5 inschrijvingen krijgen een mooie korting, betaal slechts 147€ (incl. BTW) als je inschrijft voor woensdag 14/4, 23:59.

Gebruik hiervoor de kortingcode "EARLY BIRD" en krijg 50€ korting!



Als wederdienst vraag ik enkel een korte review, en jouw eerlijke feedback op het einde van het traject!


Veelgestelde vragen

  • Zijn deze 5 weken ook geschikt wanneer ik nog geen ander traject bij je heb gevolgd?

NEE... dit programma is enkel toegankelijk voor mensen die reeds bij mij een traject hebben gevolgd. Ik wil bij jullie een echté, blijvende gedragsverandering bekomen. En dat gebeurt volgens mij in een bepaalde volgorde... 😉.
Als je hier vragen over hebt, mail dan naar info@uyttenhoveleen.be

  • Hoeveel persoonlijke begeleiding krijg ik?

Dit is echt een groepsprogramma, geen individueel traject en ik doe dus niet aan individuele coaching in dit traject. Er is de kans om me vragen te stellen in de facebookgroep, ik behandel deze eventueel in de facebook lives. Als je echt op zoek bent naar een programma met individuele coaching dan is dit programma niet voor jou. Als je hier vragen over hebt, mail dan naar info@uyttenhoveleen.be

  • Ik beweeg (bv. wandel) al regelmatig, is dit dan ook iets voor mij?

Ja! Wandelen is één soort van beweging, ik leer je wat je eventueel nog extra kan doen. Het is bijvoorbeeld belangrijk om ook je spieren te trainen: "If you don't use it, you lose it!". Dit kan je perfect met je eigen lichaamsgewicht, thuis, op reis, op vakantie en ............. dus ook in je kot! Ik geef jou de theorie, en ook de praktijk... aan de hand van kant en klare workouts! Het enige wat je nog hoeft te doen, is op play duwen! 

  • Hoe lang hebben we toegang tot de trainingen?

De trainingen worden in een besloten facebook-groep geplaatst, na het programma kan je deze training blijven herbekijken. De vorige deelneemsters maken er nog steeds gebruik van! De kracht zit hem immers in de herhaling. 

  • Wanneer moet ik tijd reserveren in mijn agenda? 

Het is een online programma, op maandag krijg je van mij een mailtje. Op dinsdag en donderdag komen de trainingen online, je kiest zelf wanneer je ermee aan de slag gaat! 

  • Hoe lang heb ik toegang tot de facebook-groep? 

De facebook-groep wordt actief gebruikt gedurende 5 weken, dan kan je mij al jouw vragen stellen en kunnen jullie met elkaar verbinden. Na deze 5 weken wordt de groep gearchiveerd, dit wil zeggen dat je dus wel nog toegang hebt tot de trainingen. Maar je kan geen nieuwe vragen meer stellen in de groep. 


Zij gingen jou voor

en waren meer dan happy 😊

Bianca Vandenberghe


Lieve Leen

Net zoals het voedingstraject vond ik het programma van blijf bewegen ook in uw kot zeer leerrijk. Hoewel ik geen voorstander was van een work-out te doen in mijn 1tje thuis via een online programma op de computer heb ik er toch van genoten om meer te gaan bewegen. En ik ben ook geen fan van sporten in fitness ruimtes waar veel volk aanwezig is. Maar het heeft ook zijn voordelen om thuis te sporten: geen excuses omwille van slecht weer of te koud, te nat, te vroeg, te laat... Je hoeft niet eens buiten te gaan, en je kan de oefeningen doen wanneer het je het best uitkomt. Ik kan het alleen maar aanraden Doe zo verder met mensen te motiveren want dat doe je enorm goed Bedankt voor de vele tips en uitleg. 

Groetjes Bianca 

Shana Horrie


Waarom zou je andere aanraden dit programma te volgen? 

Makkelijk te volgen wanneer je zelf wil en goeie tips om zelf een training te kunnen opbouwen. Het zijn leuke simpele trainingen. 


Lea Van Den Bossche

Waarom schreef je jezelf in voor het programma? 

Ondanks het feit dat ik gezond at, werd ik naar mijn gevoel steeds dikker. 


Waarom zou je anderen aanraden om dit programma te volgen?

 

Je voelt je beter, voor je gezondheid. Ik had geen idee welke oefeningen ik kon doen en toen ik uw sessies zag dacht ik steeds ah ja. 



Je staat er niet alleen voor! Enkele reacties uit de groep! 

Laatste blogberichten

Daar lag ik dan, op de koude grond van mijn toilet. In de verte hoorde ik mijn naam, mijn partner stond naast me. Hoe was ik in godsnaam op de grond beland?