Waarom bewegen?

Lichaamsbeweging heeft heel wat voordelen voor de gezondheid, het vermindert de kans op:

  • hart- en vaatziekten
  • osteoporose (botontkalking)
  • overgewicht
  • hoge bloeddruk
  • dikkedarmkanker
  • diabetes type 2
  • ....

Voldoende lichaamsbeweging houdt je niet alleen fit en gezond, het verbetert ook de lichaamssamenstelling. Door te bewegen, krijg je meer spiermassa en stevigere botten. Je ziet er beter uit en je zal je ook beter voelen. 

Tenslotte heeft bewegen ook positieve effecten op het mentale welzijn: het werkt ontspannend en stressverlagend en zorgt voor een betere slaap.

Wat kan ik voor jou betekenen?

Staat "meer bewegen/sporten" ook bovenaan jouw onafgewerkte TO DO-lijstje? Wens je meer te gaan bewegen, maar weet je niet goed hoe? Heb je een specifiek doel voor ogen, maar lukt het je niet alleen?

Neem dan vandaag nog contact met me op.

Ik begeleid je bij het bepalen van je doelen op korte en lange termijn. Heb je nood aan een buddy bij het sporten? Dat kan! We trainen minstens één keer per week samen waar en wanneer je wilt. De inhoud van de sessies is voor ieder individu verschillend, en uiteraard afhankelijk van je wensen en noden. We gaan samen op zoek naar een vorm van beweging die je leuk vindt, we trainen op de momenten waarop jij kan, ... . 

Heb je eerder nood aan een duidelijk en op maat gemaakt trainingsschema, dan is "begeleiding op afstand" voor jou een beter alternatief! 

Jouw gezondheid is mijn missie